omega

Ska jag nu vara riktigt ärlig ? Ska jag det? Jag orkar inte fara till skolan imorgon, jag vet inte vad jag ska ha för kläder få mig heller och mitt hår kommer säkert vara konstigt bara för att göra det jobbigt för mig.

Jag är verkligen super trött nu, ska fixa mig någonting att dricka sen så ska jag be pappsen att skjutsa mig till willys så att jag kan köpa någonting gott + halstabletter, vill inte ha ont i halsen imorgon säger jag bara. Sen ska jag försöka fixa ett inlägg imorgon innan jag går till skolan, men förvänta er inget eftersom att jag lär vara så trött att jag knappt kommer att ta mig upp ur sängen, tur att det är fredag idag och alltså snart helg.

 



Kommentarer
Postat av: julia

haha det är så jobbigt att gå upp tidigt :p

2010-05-06 @ 22:09:44
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0