River Flows In You

Jag tror på fullaste allvar att jag inte ska dricka mycket någon mer gång. Jag förstår inte varför jag gör det ens en gång. Det är bara roligt ett tag och det här säger jag inte för att jag har världens baksmälla idag, för det enda jag känner är att jag är så skakis att det är svårt att göra någonting alls, jag känner mig rädd. Mitt hjärta fladdrar som en fågel, jag vill bort från Piteå. Tänka sig, Karlskoga skulle vara bättre än Piteå.

Jag måste stanna innomhus idag och städa i mitt rum, sen så ska jag skriva lite tror jag, jag har ju allt jag kan behöva här hemma, lite godis och saft. Idag så ska jag nog ha ansiktsmask också, fräsha upp mig lite eller någonting. Tror att jag ska använda den med vit lera i, den som luktar vit choklad, underbart.

Tillbaka till igår då. Jag hade jätte trevligt största delen av kvällen, men jag skulle inte ha druckit så mycket som jag gjorde. Men det är ju inget att ångra, gjort är gjort. Endel saker som vissa gör är bara så konstigt och så Piteå att jag vill hoppa på första bästa buss till älvsbyn och ta tåget dit det går.

Nu ska jag fixa ansiktsmask och läsa bloggar, sen vet ni vad som väntar mig.

Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; härligt, jora det är bra :D

2010-05-16 @ 12:45:30
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: simone

den låten är riktigt fin den :)

2010-05-16 @ 17:16:34
URL: http://fattybom.se
Postat av: Emelie <3

Kul att jag hittade in till din blogg, den är skit bra (: allt bra med dig ?



Kramis <3

2010-05-16 @ 19:05:02
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0