Suddenly i see

Nu sitter jag på skolan i datasalen. Jag här ätit lunch och pratat med Linda om helgen. Det var nog rätt fruktansvärt mystiskt och jag antar att jag nog hade rätt mycket tur att jag vaknade just då. Äsch, skitsamma det ska vi inte alls gå in på.

Jag har nationella tal på onsdag, fem minuter. Redovisning om miljöarbete blablabla på måndag, även det fem minuter. Så den här veckan har jag mycket att jobba med, men sen när allt det är klart plus ett arbete i historia så har jag inte någonting mer i skolan, alls. Det är så skönt.

Imorgon så har min syster och folk från hennes klass intagningsprov till Gymnasiet, lycka till jag vet att du kan klara det!
Om tre veckor så har syster och hennes klass slutproduktionen klar och de ska visa upp den, om tre veckor kommer mor upp till Piteå.
Om fyra veckor tar jag och många andra studenten och jag ska nog troligast till fjällen snabbt och sen ska jag flytta till mamma, vet inte om jag redan skrivit det, kändes så, men jag kankse inte har gjort det.

Nu ska jag kanske fixa lite med min design innan jag ska kolla någonting annat.

Kommentarer
Postat av: camilla

Jag vet inte, faktiskt :) Plugga lite kanske, ville du göra nå sen elleR? :) <3

2010-05-17 @ 12:07:45
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej!

Nu har du Chansen att bli veckan blogg hos mig! Anmäl din blogg i kommentarerna . Tävlingen avslutas imorgon klockan 12.00



Kram // Ämmii

2010-05-17 @ 14:42:21
URL: http://ammis.se
Postat av: Gunilla

Det var mycket att se fram emot. :) Kram

2010-05-17 @ 19:21:05
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0