The power to see

BUZZ!

Har just kommit hem efter att ha handlat saker till tårtan som jag ska göra ikväll/imorgon. Den kommer nog att bli ruskigt god. På tal om tårta så måste jag verkligen springa ner och ta ut jordgubbarna ur frysen så att de hinner tina ordentligt.

Sen ikväll så får jag se vad som händer, kanske blir det att gå ut en sväng och göra nå kul eller så blir det bara att sitta inne och kolla på Ghost Wisperer, Jag vet ju som sagt inte ännu. Kanske pysslar lite med designen, nä. Det ska jag göra imorgon om jag har tid. Men jag skulle verkligen behöva någon fin bild till den. Shit, Helene om du läser det här, vi måste verkligen fota snart!

Nu måste jag verkligen ta ut jordgubbarna!


Kommentarer
Postat av: ebba

jo det äre :) jag vet galet fint :D hur mår du? (:

2010-05-18 @ 22:33:15
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: Nina

oki :) lägger till dej med:)

2010-05-18 @ 23:04:35
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0