Var är du ?

Visste ni, idag var jag ungefär för nära en fiskmås. Jag och Caroline cyklade helt fridfullt så tittar jag åt höger och ser en väldigt stor fiskmås bredvid mi på marken. Jag blev verkligen skruttigt rädd. Jag verkligen hatar fiskmåsar, det finns inte ord för det.
Sen så kollar jag på scrubs nu, jag kan inte säga annat än att jag verkligen gillar det programmet, sen så är det fint att titta på också. Speciellt de nyare avsnitten, men även de gamlare.  ÅÅh. Galet.

Jag har någonting jag måste göra, men jag vet inte när, det får inte ta allt för lång tid iaf. Men det tar nog inte så länge. Jaja, tillbaka till vekrligheten, jag har inte skrivit på mitt mitt personliga brev alls idag. Det har bara inte blivit av helt enkelt för att jag har inte kunnat tänka på det, jag har tycker inte om att skriva om mig själv så mycket att jag vill göra det varje dag... Men, vänta nu, jag gör det varje dag i min blogg. Men det är inte samma sak, men det vet ni nog.

Mmmmm!


Kommentarer
Postat av: camilla

längtar efter att träffa dig i morgon! Var ett tag sen nu. Love you!! <3

2010-05-14 @ 00:33:25
URL: http://dameniorange.blogg.se/
Postat av: milie

Åh, vad jag blev sugen nu!!! GOTT med ben&jerrys :) fin blogg btw!

2010-05-15 @ 01:26:38
URL: http://milliea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0