why don't we ♥

Ikväll eller i natt så har ju Sex and the City 2 Premiär! Det är många som kommer att se den då. Jag längtar till jag ska se den, jag vet inte när det kommer bli, men inte om allt för länge hoppas jag. Kanske tar med mig, mamma, mormor och syster och går och ser den. Det skulle vara roligt.
Då bjuder jag syster som present för hennes födelsedag, för att då har hon haft sin slutproduktion som säkert kommer att vara enormt bra, med tanke på hur bra hennes musikal var, ojoj, mycket press... Sen såklart för att hon går ut nian. Sen för att hon inte har några pengar för att betala själv, är jag inte snäll så säg.


Kommentarer
Postat av: camilla

jag vill också se den med er! =) <3

2010-05-26 @ 18:31:48
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0