Why the hell it means so much to me

Hemma nu, funderar på att koka nudlar och kolla ghost wisperer, nöter jag det ? Ja jag erkänner det gör jag, jag älskar det snarare.
När jag slutade skolan vid ett tiden så kom Camilla och Ante och hämtade mig, vi for till max och sen hem till Ante innan jag och Camilla fick skjut tillbaka in till stan.
Camilla hittade massa fina saker och jag hittade två väskor jag ska köpa. Vi köpte en glass som vi åt medans vi vandrade hem i solskenet. När vi kom hem till mig så hämtade vi mina pengar och gick vidare till Röda korset där jag hittade en fantastiskt fin sjal och sen till dollar där jag köpte nudlar och strips-chips. När vi kom tillbaka till mig vara vi ute en stund med annie innan vi gick till dörrnäs där vi bara hängde ett tag innan mormor kom och hämtade mig.

Det var min dag, och jag har inte så mycket mer att skriva, men imorgon så kommer jag nog att skriva lite mer, för att jag börjar vid 2


Kommentarer
Postat av: camilla

och i morgon ska jag följa dig hem och fika massa gott. jag längtar massor!!! (till fikat) :D haha

2010-05-18 @ 15:31:08
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0