För många gånger.

Fixar lite musik till itunes, vi kom överrens, i alla fall lite.

Annars så börjar jag min morgon med en chailatte, som jag tillaagade (kan man säga så?) här hemma nyss. Har däremot inte hunnit smaka den ännu. Väldigt varmt. Lyssnar på Håkan, funderar på att tända lite ljus till det. Så har jag bara kvar att borta tänderna.


Anledningen till att jag är vaken så himla tidigt är att när klockan ringde och var 13 minuter över 6 så när jag somnade om igen så drömde jag att jag vaknade av att någon görde någonting utanför fönstret (typ byggde någonting, hackade i marken eller någonting i den stilen) så kollade jag på klockan och den var 8 Så jag vaknade med ett rycka och vågade inte sova mera, därav att jag har stressat hela morgonen. Nu har jag en timma innan jag ska till bussen.


bara för att lägga in en bild så valde jag en sådan här fin exempel bild. Jag har inte några bilder på denna datorn.

 

Bara så ni vet, chailatten bleeeev så jäkla mega god!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Vad kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren senare ikväll :) LYCKA TILL

2010-11-02 @ 19:35:52
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0