jag drömmer iväg hela dagarna

Någon hade tydligen första tjing på mig igår, vi såg ju alla (alla som visste om det iaf) hur det slutade. Att det var så fick jag veta när jag vandrade hem i den underbara snön som nu har fallit sakta i en vecka, idag däremot stormar det snö, så det är väl inte jätte trevligt, men iaf, back till igår ikväll.
Folk hade tydligen slagit vad om mig också, lustiga saker folk håller på med. Nog för att jag garanterat har slagit vad någon gång också. Men inte på det här sättet. Lite surt, fast samtigt var det rätt lustigt vad som de hade. Jag hade velat vara med, så jag hade kunnat vinna.
Däremot det roligaste var när vi skulle gå från niklas som vi var hos först, då satte han igång låten alla får ligga, som är typ en evighet gammal, som alla här lyssnar på nu, efter eller vad? Den hade vi på våran student. Aja, hursomhelst så var det så att en sjöng det, "ikvääll kommer alla fåå liiiggaa" Så säger jag, "alla utom du då eller ?" Det roliga med det var inte att det är lustigt sagt utan att det faktiskt blev så i slutändan. Vilket jag nästan kunde tänka mig.
Jo jag fixade mig bra många hemligheter på festen igår. Det var det nog inte alla som gjorde. Men det värsta av allt var ju att det var några 94or, eller om de var 95or, små iaf. Som inte trodde mig när jag sa att jag var 91a, de trodde verkligen att jag var 16 år. Det är väl bra att jag ser ung ut, men herre gud så liten ser jag väl inte ut att vara?
Nu vid 11-12 någon gång när jag kommit hem så duschade jag och åt frukost och nu sitter jag bara här med ont i magen och lyssnar på mysig musik. Sen idag vet jag inte vad som händer, det återstår att se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0