Jag har fått en ny bok.

Jag har idag när jag kom hem, slitit som ett djur för att få upp paketet som satt fastklämt i brevnedkastet på dörren, sjukt galet. Så kom jag in öppnade paketet och hittade boken BOX 21 som jag nu har börjat läsa. Den verkar bra. Den förr boken jag fick, kommer ni ihåg? Annars, bläddra ner lite och kika på bilderna. Den boken, åh jääääklarns vilken bra bok alltså. Jag smäller av. Sjukt bra boksmak han har!

Sitter och har en handduk på huvudet, det är tungt och jag får lite ont i nacken, så jag ska nog skutta iväg och ta bort den och kamma igenom håret lite lätt. Ska iväg och äta någonting sen, och kolla fotboll. Tydligen någon match som var häftig. Får väl se, vem som vinner alltså. Garanterat dem som jag hejjar på.

Annars har jag numer rätt så lite tid över till att blogga, tänker en hel del. Umgås mycket med folk och jobbar. Det är trivsamt på jobbet ibland. Bara folk jag känner igen och har sett förr, även fast det kan vara tråkigt så tycker jag inte det. Det är nästan som med skolan, alla i klassen är roliga även om lektionerna sög ibland.

Imorgon får jag nog mer paket när jag kommit hem, hoppas bara att det är mina linser som kommer då.
Sen behöver jag en ny jacka, en ny mössa och nya varma vantar. Röda vill jag att de ska vara.
Mössan ska ha en son där boll på sig, eller inte. Mössan ska bara vara snyggare än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0