Mjukiskläder, check! Vaken, ...

Jag är trött.

Har kokat lite chaite och ska dricka det och läsa boken som jag fick, alltså sjukt bra den är ska ni veta. Kommer nog inte ta länge innan jag har läst ut den faktiskt, skulle jag kunna säga.

Jag håller på att försöka att inte var en sån jäkla data och mobil nörd som jag faktiskt är. Hela tiden har jag mobilen i handen och svarar på sms direkt, kollar telefonen även fast jag vet att jag inte fått något sms eller att någon har ringt. Men jag har blivit lite bättre det har jag faktiskt.

Så natten till idag tänkte jag ha daton avstängd, men det gick inte så bra att somna när det var jätte tyst, så jag somnade till vänner, sen vaknade jag på natten och stängde av det. Men datorn var däremot igång. Ska jag ordna till någon annan gång att stänga av den, men jag hade inte internet öppet iaf. Jag gör fina framsteg.

Nu ska jag läsa, sen ska jag försöka gå till Netto/Ö&B innan jag far med bussen bara så att jag kan köpa en dricka som jag kan ha på jobbet, är sjukt sugen på julmust, det är för att Erika (en som jag jobbar med, alltså inte jag) dricker det hela tiden. En sån grej ska jag också ha när jag väntar bebis.

Kommentarer
Postat av: skea

Aa. det enda negativa med spelet är ju dock att man måste ha ett väldigt stort vardagsrum. Dom rekomenderar att det ska vara 4 meter, men säger också att det går med kortare avstånd, men om man ska spela två stycken så måste man stå minst 240cm från teven. Vi har precis så att det ska fungera, så jag hoppas på det bästa ;)

2010-11-23 @ 11:38:46
URL: http://miniskea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0