Movie time!

Idag ska jag ta med min lilla dator till jobbet och jag och Erika ska hoppas på lite kö,mycket godis och dricka och såklart film. Jag har alltid svårt för att bestämma vad jag vill se för film, vet typ inte vilka filmer som finns och inte finns, men det finns en jätte bra sida som jag brukar kika in på när jag inte vet vad jag vill se för film. Ni kan hitta sidan här! Den sidan hjälpte mig att hitta filmen en julsaga.

På filmtoppen.net så skriver de om olika filmer, jag tycker att det är en toppensida, haha. Rolig jag är eller hur. Nu ska jag springa iväg och borsta mina tänder innan jag ska ta mig ner till stan och handla lite gotta till ikväll på jobbet. Kanske väntar tills mor min kommer hem, för det är rätt mega kallt ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0