Music!

När jag lyssnar på musik så kan jag verkligen lyssna på samma låt hur många gånger som helst utan att bli less, det är helt sjukt. Om och om och om igen. Just nu så är det Broder Daniel - The name is broder daniel som jag spelar om och om och om igen. Jag fullkomligt älskar den låten.

Lyssnar nästan aldrig på nyare låtar utan det är mest aldre låtar som jag lyssnar på, men håkans nya, åh gosh, kan inte finna ord som beskriver underbarheten med hela albumet. Det är kanske så att jag bara älksar alla håkanlåtar som gör att jag lyssnar på de nya, eller så är det bara det att de är sjukt bra!

Är ni som jag att ni kan lyssna på samma låt om och om och om igen? Eller blir ni less fort och måste lyssna på någon annan ett tag ? och vad tycker ni om håkans nya låtar ?

Sen måste jag bara tillägga att jag inte skulle kunna leva en hel dag utan musik, skulle ni kunna det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0