när det typ blåser

Jag är ganska trött, det har varit en rätt lång dag känns det som, även om jag bara jobbade i 6 timmar idag. Skönt iaf att få sova länge imorgon. Ska duscha lääänge imorgon, kanske färga håret, om jag inte skjuter på det ännu ett par dagar, tänkte ju göra det förra fredagen, haha men det blev inte. Sen lördag, sen söndag. Hände inte nu i veckan heller. Så vi får se.

Om ca 30 min rullar pengar in på mitt konto, hoppas jag verkligen annars blir jag sur. Imorgon är jag nästan ensam, eller det är jag och helena som jobbar kväll. Så det blir vi två i vårat skepp. Sen får jag se om vädret tillåter mig att gå hem imorgon eller inte.

Men nu ska jag krypa in i min Madonna ♥ H&M tröja och sedan ner under täcket, läsa lite och vänta tills imorgon. Så jag kan kolla kontot och sedan lägga mig ner och blunda tills jag vaknar igen.

Måste  köpa någonting nytt känner jag, vill ha nya kläder men hittar inget fint, inget alls ungefär. Tröjan jag vill ha finns inte ens. Stupid affärer som inte kan tänka som mig. Hoppas att jag har anledning att åka till örebro på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0