Ni hittar mig bakom det osynliga trädet

Åh jesus vad jag är trött, "försov mig" idag. Sämst som jag är. Men jag tror att mitt undermedvetna försöker säga mig någonting om att inte försova sig. Jag drömde nämligen att det inte var någon vidare smart ideé att sova om mor min inte var hemma så hon kunde väcka mig, så vaknar jag helt snyss ungefär. Måste skynda mig att sminka och klä mig, sen måste jag nog äta något.

Kan inte någon dra med mig på äventyr någon dag snart. Orkar inte vänta till nästa vecka

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: Kul att du vill vara med! Jag publicerar vinnaren ikväll så kika in då :) LYCKA TILL

2010-11-04 @ 14:28:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0