Ojojoj.

Så hemskt!

Satt just och kollade igenom massa gamla videos, haha så ful säger jag bara, dyngkonstig jag var förr. Såg en video där jag pratade, haha hade med ett sånt här "shooo" ljud ni vet, som alla tror att alla från typ norrland gör. HAHA. Snacka om ful tjej där alltså. Nu har jag ju lärt mig att man ska säga vart, haha och PiteÅ och även dyng, haha dyng är ett sjukt bra ord. Det blir extra bra när jag säger det. Men jag kommer nog aldrig kunna sluta säga lejd, eller om jag inte redan gjort det, minns inte om jag sagt det eller om jag sagt fult. Fult om jag slutat säga det.

Hmm. Aja. Var bara det jag tänkte berätta, att jag pratade fult förr alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0