Vad är det här ?

Den har dagen hamnar inte på min lite över topp 10 dagar med tur.

Jag kommer hem från jobbet, eller ja innan handlade jag lite smink på hm. Jaja, tillbaka till ämnet. Jag kom hem från jobbet och tänkte att jag skulle laga mat, jag tar fram allt jag behöver för min middag, vilket var hamburgare. Jag börjar steka hamburgaren som jag lyckas bränna rejält, så ska jag värma brödet lite, så jag sätter det på brödrosten och trycker ner den där nedtryckar saken och så POFF!!

Så hade jag sprängt brödrosten och allt blev mörkt i köket, lyckat. Kallt hamburgarbröd med bränd hamburgare serverad!

Men det var faktiskt inte så äckligt som det hade kunnat vara, jag menar. Jag hade inte boston gurka på. Det har varit mcyket äckligare än någonting annat, eller nä, om jag ahde haft senap också. Men det hade jag inte alls. Nu har jag mailat en grej, funderat på min design och som vanligt mitt liv.

Men jag kommer tammetusan inte på någon lösning, jag tror jag gör allting fel. Det känns som det iaf. Får väl se var livet tar mig. Hoppas att jag bara inte hinner dö innan livet har bestämt att jag är framme. Skulle nog allt vilja veta. Annars får jag satsa på ett "nästa-liv" som spöke.

en halvful dålig bild på mig från i lördags.


Kommentarer
Postat av: Sara

bilder från Gävle, kika in på bloggen och kommentera! ;* <3

2010-11-03 @ 22:34:16
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0