Anledningen till dagens ickebloggning

Är att jag fick ett sms idag som gjorde så att mitt hjärta stannade, bokstavligen. Jag fick jätte ont och fattade inte riktigt vad som stod. Men så gick det upp för mig, som ljus från en molning himmel, det var ett sms från telia om att jag har ett paket att hämta, jag har bara beställt en sak, sen saken är då min iphone. Jag hämtade den och handlade lite gotta för att fira.

Så det jag har gjort hela dagen är att pyssla med min ajfåjn och kollat film och ätit kakor och chips. Imorgon börjar jag klockan 8 och slutar halv 3. Sen ska jag iväg och skriva kontrakt för min blivande lägenhet. Sen ska jag hem och sova.

Det ska jag även göra nu, ska bara försöka se om mitt alarm fungerar eller inte.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0