Detta är inte lätt

Jag kom till insikt med att jag är gammal.

Jag fick ont i knäna av att sitta med benen i bkors för länge. Det här är illa. Jag måste genast börja träna tillbaka min smidighet så att jag kan leva som vanligt. Här även suttit lite och filat på ett personligt brev. Måste bara få ordning på mitt cv också. Sen ska jag bara få iväg dem också. Kanske med brev, eller mail. Brev är förståss mycket roligare. Men mycket svårare. Aja, det tåls att fundera på ett tag.

Nu ska jag börja göra mig färdig snart. Jag måste fundera ut vad jag ska ha på mig, men jag tror redan att jag vet, tights röda fodralet och den svarta munkjackan. Kan inte annat än fungera, lite fint smink och ordna håret, på med mitt häftiga hemgjorda örhänge, så ska jag bara handla sockerdricka och en blandnings greja. Sen kan kvällen börja.

Det blir iaf inte några klackar idag, vill inte plåga mina fötter då jag redan råkat plåga mig av misstag idag.

Vad har ni för er, jo juste, har nästan ordnat detta med design nu. Ska bara plocka ihop massa bilder och rita en liten skiss, haha kommer aldrig kunna förklara mina ideér med ord, eller text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0