Fett

Det jobbiga med mitt jobb, eller inte med jobbet, snarare arbetplatsen är att man verkligen måste tvätta håret varje dag, det är sån underlig luft där inne att man bli helt fettig i håret och i ansiktet, känns som om man jobbar på Max eller nått. Det är jobbigt.

Förövrigt är det 18 dagar kvar tills jag ska vara hemlig. Nu sitter jag och funderar, funderar på vad jag ska göra ikväll, sara och hennes vänner skulle festa ikväll och gå ut på nightshift. Jag fick följa om jag ville. Sen har min xbox bjudit mig på ännu en date, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Jobbig boss på xboxen. Jobbigt om jag är bakis imorgon. Tråkigt att bara vara hemma. Tråkigt att vara trött. Jag har iaf hela dagen på mig att fundera. Snart ska jag hur som helst hoppa i duschen och så ska jag ha ansikts mask innan det.

Sen har jag jätte stor lust att fota någon fin höstbild. Men jag måste hitta något fint att fota först. Jag ska nog kanske börja träna och sluta drick cola så jävla mycket, jag dricker mer cola än någonsin. Jag kommer att bi tjock om jag fortsätter, Pizza och max nästan ofta och sen cola varje dag. Haha. Sen sitter jag still på jobbet. Inte okej.

Över till annat, jag vill ha en ny kamera. En Canon tack, en digitalsystemkamera pratar jag såklart om. Vad roligt. Nästa lön får det bli, Då blir jag glad! Nu sitter jag här med ansiktsmask, glömde bort att publicera mitt inlägg, haha. Det är ofta som jag gör det. Nu har jag desvärre inget mer att skriva, eller egentligen har jag massor. Skulle kunna skriva ett helt mega långt inlägg med massa onöödig info som ingen egentligen behöver veta. Så, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0