Its definitely not a Nashville party

 

Jätte närbild

Men minen som jag gör, får mig att tänka på en, som så många andra ser ut som ett djur, men saken är den att jag inte har lika läskiga ögon som den personen. Så det gör inget, jag är bra på att lägga ut underliga bilder på mig själv har jag märkt, jag är rätt bra på att se konstig ut på bilder överhuvudtaget. Men det gör inget. Det brukar vara ganska roligt att titta på mina bilder, eller speciellt när jag och millut och beccut tar bilder. Då jäklar. Det är bilderna som inte någon får se som är roligast.

Jaja. Jag tänkte ta på mig normala kläder och kanske ta mig ut och fota lite, får se hur jag gör med det. Däremot är det bra väder, soligt, lite kallt och många fina färger. Så jag kanske kastar av mig mjukisbyxorna och den fina tröjan jag ahr på mig och hoppar in i ett par jeans och en annan tröja och beger mig ut.

Jo, så blir det det nog.

 

The first sigh of love is the last of wisdom

- Antoine Bret

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0