jag lär mig aldrig

Nus krever jag för 151100000000 gången att jag ska sluta vara så negativ i min blogg. Men den här gången är det på riktigt. Jag ska inte falla tillbaka i något boring tråkigt bajs. Nu ska jag bara skriva glada och trevliga, en glad blogg helt enkelt. Har även funderat på att flytta min blogg. Eller att bara göra om designen. Jag får se hur det blir.

Haha. Jo berättade jag att någon busringde till mig igår. HAHA.

Det ringde först 2 gånger när jag inte svarade men sen så han jag svara.

jag kännde inte igen nummret så jag svarade på mitt "jag vet inte vem det är som ringer sätt"

jag: Erika
Barn i bakgrunden, de la alltså inte på "Hon heter Erika, hahahhahahahahahahahahahahahah, hahahaha!"
Jag: *klick* La på och tittade fundersamt på telefonen.

sen ringde de en gång till. Jag svarade och nils pratade i telefon så han fick prata i min med på samma gång.

Det var rätt underhållande.

ett tag innan jag for ut i lördags, jag var allt lite söt i håret, men det är mitt snygga homemade örhänge som jag vill visa.  Jag vill sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0