Jag tror jag börjar bli en männsika igen.

Ni vet reklamen där alla blir hundar när de dricker, jag känner mig så. Inte för att jag ser ut som en hund (om man inte frågar farmor förståss) så är jag nog mer lik en kanin. Eller en råtta.

Kvällen igår var riktigt trevlig, han göra nästan allt, däremot gjorde jag inte någon kullerbytta, det är typ den enda jag inte gjorde känns det som. Gick hem, frös lite, gungade en stund och sen så gick jag resten av vägen hem och sov. Vaknade och tänkte att fan vad bra, jag mår inte illa, bara lite huvudvärk. MEn tji fick jag där vid 8 typ, herre gud, illa mådde jag, eller snarare mår jag. Orkar inte utsätta mig för det här nåmer. Plågsamt.

Idag blir det mat från max, fett med gott säger jag bara, däremot vet jag inte vad jag vill äta, skrov/minimål blir bra, får se hur hungrig jag är. Jag ska ju ändå inte äta ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0