När det gör ont.

Att sakna någon eller något är såklart aldrig roligt. Men det blir inte heller roligare när man saknar någon/något så mycket så att man faktiskt får ont. Jag vet hur det är att sakna någon, jag vet också hur det är att sakna något/något så att det gör ont. Det har jag gjort sen jag var 13 eller så. Det sättet som det gör ont på är helt sinnes sjukt. Jag känner verkligen att det är ett hål i mig, jag kan vara redo att börja gråta flera gånger. Jag önskar att jag kunde förstå hur det kan göra ont. Varför gör det ont när man saknar. Ont så att jag vill ta något så att det slutar. Hjärtat värker men det finns ingenting som jag kan göra. Mamma sa att det går över efter ett tag, att man vänjer sig. Men vad händer om jag inte vill. Jag vill inte sluta sakna någon, och inte heller staden som är allt och inget. Jag vill sakna den, jag vill vara där så ofta som jag bara kan. Därför så vill jag känna att jag saknar den. Jag vill bara inte att det ska göra ont. För tiden går så sakta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0