Oavsett vad kommer jag alltid att välja er.

Jag har sådan lust att ta på mig mina framtida träningsskor, sätta igång konstiga poppiga låtar och rocka träningsrockring i korta shorts och linne i min nya lägenhet. Där ska väggarna vara vita och mintgröna. Sängen ska vara mysig med massa kuddar, och jag ska alltid sakna någon i min säng. Alltid, nästan iaf. Alltid förutom när någon är där med mig. Tv:n ska vara på väggen åvanför min blivande lackbänk. Som ska vara framför mitt lackbort och min soffa. sen ska jag ha min säng.  och plats för nya skor och rockring. Musiken och datorn på det lilla lackbordet. Godis på alla ställen. Cola i kylen och kakor på bänken i köket.

Bilder kommer det att bli varje dag. Jag vill bara bo själv nu. Jag är redo. Fast innan har jag lite saker i mitt liv som jag måste ordna upp, så som internet och få hanna andra att flytta ut innan nyår.



Som jag längtar nu


Kommentarer
Postat av: Laila

låter mysigt :) sängen ska ha massa kuddar ja=)

2010-10-17 @ 22:11:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0