vanliga gatan

Jag har vaknat och hunnit med det mesta, svarat på folk på msn, som vanligt loggade jag inte ut innan jag somnade så sött till filmen Big fish. Som jag såg klart idag ochså. Den var fin. Plockat ihop massa kläder och lagt in dem i garderoben.´Ätit fruckost och klätt på mig. Nu sitter jag framför datorn och gör mina tänder lite vitare med tandblekning som jag en gång fått från easewhite.se Kommer ni ihåg att jag tävlade ut två paket också? Kanske borde köra något liknande snart. Men allvar. Deras blekning är verkligen super bra! Lätt att använda och ger verkligen bra resultat!

Jag ska posta ett kuvert idag, och i det ska jag ha ett kuvert till. Så det kommer till min syster. Så hon kan skicka mina fina örhängor till mig.

Nä, nu vet jag inte vad jag ska göra. Vänta på att mor min slutar, kanske mysa lite, te, ljus och sticka lite kanske. Vi får helt enkelt se. fixa naglarna är iaf ett måste idag under dagen. Imorgon är det jobb som gäller för fulla muggar!

Välkommen till kundservice du pratar med Erika Vikström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0