We can only learn to love by loving. - Iris Murdoch

Jag har skrivit kontrakt idag, jag har alltså en lägenhet som jag ska tapetsera för att sedan bo i efter nyår. Jag har även jobbat och gjort klart alla mina case som jag hade på mig. Så har jag även lekt en massa med min fina telefon, jag har bytt bild på facebook och jag har duschat, jag ahr klöst mig i ansiktet och satt dit ett plåster.

Det är ungefär det jag har gjort idag. Men nu är jag sugen på godis, oj, jo jag glömde att berätta att jag tjorvat en jäkla massa med min telefon och dator, irriterad blev jag allt. Men så visade det sig att jag har missat att klicka in en knapp, och sen så fixade jag filen genom att skicka den till min mor som kunde ändra namnet som jag ville.

Tillbaka till godiset nu. Jag har inget hemma, men jag har cola. Så antingen måste mamma skjutsa mig, men det kommer hon inte att vilja göra, för då kommer det inte att finnas någon parkering när vi kommer hem igen. När jag flyttat kommer jag att ha nära till Lidl, och till sjukhuset (om jag skulle bli sjuk) sen har jag även nära till jobbet. Det är bra.

I helgen ska jag möjligtvis kolla när sara hoppar eller nå, sen ska jag även se film och soooova. Sova på dagen alltså och vara vaken på natten, sen ska jag vara trött nästa vecka.

Jag hoppas verkligen att min mor inte smittar mig så att jag blir sjuk. Hon har typ feber och hostar och är snorig, äckligt värre. Snor är äckligt, man skulle kunna tro att jag inte ska tycka att det är äckligt, eftersom att jag gått bf och barn är snoriga, det vet vi alla. Men nä, fy, jag kan spy. Äckligt!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja precis!

2010-10-07 @ 20:07:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: idah

jo det gör ju de :)

2010-10-08 @ 08:24:23
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0