1 september

Jag är verkligen trött, så trött så trött! Längtar tills jag kommer fram till jobbet så att jag kan dricka kaffe och bara sitta och vänta på att folk från min grupp ska börja komma fram. Jag kommer nämligen väldigt först. Eller det beror på om Filip och oskar tar den tidiga bussen. Men det kommer de nog inte alls att göra så ofta skulle jag tro faktiskt.

Sen så idag ska jag vara superduktig på telefonen och försöka tjäna lite extra ska jag också göra. Men jag får mest kunder där det inte går. Nu ska jag äta lite frukost sen så ska jag kolla på tv eller så innan jag ska göra mig iordning och gå iväg till bussen. Hoppas att han kör sakta idg. Är som sagt verkligen trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0