A spoon of sugar

Det sägs ju ofta att vägen till en mans hjärta går genom maten eller magen, men så är det även för min syster har jag märkt på senare tid. Hon älskar mat. Men det är verkligen bra att hon gör det. För så vitt jag vet så kan man inte växa och bli stor om man inte äter mat.

Har ätit middag nu som den stora flicka jag är. Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och bloggar då medans jag kollar på Bones på tv3. Fast det slutade just. Nu ska jag bara ligga kvar här tills jag ska sova, förhoppnings vis kan jag drömma någon underbar dröm (här då) om någon speciell eller ospeciell. Kanske tillochmed något djur med i drömmen. Skulle ju inte bli förvånad om det skulle vara så. Men natten till idag drömde jag inget alls. Sov så hårt att jag råkade sova igenom mitt första larm, men som tur var vaknade jag av det andra.

Sen har jag tjänat massa extra pengar idag. Jag är helt enkelt lite bättre än vad jag trodde att jag var.

Här kan ni lyssna på en bra låt medans ni läser mitt luddiga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0