Bara några meningslösa ord

Det var bara några ord. Men de orden fick hela mig att vakna upp på riktigt, det fick mig att inse. Inse en sak som jag nog har blundat för. Jag kunde bara inte se det. Nu känns det underbart, underbart. Det visade mig verkligen hur livet kunnat vara, hur det är nu. Hur bra.

Laddar min mp3 nu, så ska jag när den har laddat ett tag bege mig ut att gå en liten sväng, jag ska gå förbi någonstans och köpa någonting riktigt gott. Men jag vet inte vad jag är sugen, någonting salt kankse. Mest cola är jag sugen på.

Mest av allt vill jag tillbaka till Piteå, träffa alla igen. Jag vill festa i Piteå. Det är så underbart roligt, även om vi inte gör mer än att sitta hos sofie och lyssna på musik. Det är underbart. Jag vill hem. Jag ska lätt hem så ofta jag kan. Så måste jag fixa en lägenhet så fort jag kan med.
För jag kan inte bo hos mamma så mycket mer, jag vill ha ett eget liv. En säng, en soffa och ett bord, + en tv såklart.  Sen vill jag ha någon hos mig också.

Har hittat 3 till lägenheter som jag skulle vilja ha, någon måste jag ju få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0