Du finns i mina drömmar när jag sover.

Jag vet vad jag vill nu. Men jag kommer nog inte att kunna få det. Men jag är färdig för att åka till jobbet snart. Ska bara fixa lite mackor till lunch. Sen ska jag hoppas att dagen går fort. Att det här året tar slut fort. Att jag får träffa mina fina snart igen. Att jag får en egen läghet snart. Att jag kan få folk att hälsa på mig här. Annars om jag inte får lägenheten som jag vill ha så får jag väl hyra ett rum nere i källaren när folk kommer hit. suck, jag vill verkligen ha den där lägenheten.

Jag ska tänka tillbaka på dagarna som varit, så ska jag leva på dem tills nästa gång jag är tillbaka i min hemstad. Jag saknar allt, jag saknar nästan alla. Jag vill ha er närmare. Flytta Piteå och Karlskoga närmare varandra. Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0