Här är folk mycket snällare!

Det är sant jag lovar! Det var en gång när jag skulle gå från Hugo (cafteterian på jobbet) Då gick det en kille framför mig, han såg inte och hörde inte heller att jag kom bakom, men när jag då väl kom till dörren så fick jag typ stoppa dörren så att den inte skulle åka igen. Då kollade han killen på mig och bad om ursäkt för att han inte hade hållt upp dörren, Hur snällt är itne det lixom ?! I Piteå hade det aldrig hänt, om det inte var någon gammal som gick framför mig, och mad gammal menar jag då typ jätte jätte gammal. Ingen är så snäll uppe i Piteå, galet.

Nu är det iaf bara en halvtimma kvar innan Sara och de andra som åker ifrån Kristinehamn åker iväg hit mot Kga, har redan druckigt ett litet glas vin, haha. Sen ska de hämta upp mig, men jag har inte någon aning om var vi ska faktiskt har inte frågat och det är ingen ide att jag frågar. För säger de ett namn så har jag ändå inte någon aning om var det är, eller var den bor. Så jag har inte frågat alls. Det får väl bli en överraskning.

På mig har jag linne, kjol och tunna strumpbyxor. Mamma tror att jag kommer att frysa, men det tror inte jag, (jag kommer garanterat att frya utomhus) Men skuttar jag lite ska jag nog klara mig. Så sant som jag nu mera är Lille Skutt.
Det roligaste med ikväll kommer att vara att träffa massa nytt folk, (inte så att jag gör det varje dag på jobbet, varje dag ser jag ju någon som jag aldrig sett förut) Enligt en på jobbet så behöver jag det. DEt tror jag också att jag behöver. Det är roligt att det finns snällare folk här än i Piteå. Nog för att jag självfallet saknar alla mina vänner i Piteå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

ska jag ha veckans blogg på min blogg?

om jag få många kommentarer på de inlägget nu så kan jag börja med de. Är ni intresserade?



kram

2010-09-05 @ 19:40:26
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0