i was starstuck



Haha, verkar som att jag är mästare på att bli "bra" på bild idag... Tog på mig sessionströjan och ett par blåa jeans. Lyssnar på musik som jag håller på att fixa till min dator. Sen ska jag sätta in dem på Mp3:n så ska jag skutta ner med bra musik i öronen till stan. Kolla lite ska jag göra. Leka lite cool ska jag göra.

just nu är det 1000 - 0 som spelas hemma här, sen har jag lyssnat på Sofies spellista på spotify mest hela dagen. Måste verkligen tycka att det är det bästa som har uppfunnits, spotify alltså. Sen nästa grej som ska uppfinnas är en teleporterings-maskin. Jag måste alltså hitta någon galen proffessor.

Så ska jag beställa ny telefon idag, en iphone 4. Vem äger, jo jag.

Jag har tråååkigt.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-22 @ 15:01:26
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

söt du är :)

2010-09-22 @ 15:05:00
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0