Jag börjar att bli sjuk

Jag är förkylt, jag vaknar med ont i halsen och jag har börjat småhosta lite. Men jag ska bli frisk. Det är verkligen ingen ide att bli sjuk. Jag jobbar, sen ska jag ju vara hemlig. Under min hemliga tid ska jag vara friskare och gladare än vad jag någonsin kommer att vara under oktober.
För det mesta jobbar jag hela dagarna, hittar inte mina kort heller, tror att jag glömde dem på jobbet igår. Tragiskt. För nu har jag inga pengar att köpa lunch för. Sen längtar jag hem. Funderar på vad jag vill. Ska tydligen kolla på en lägenhet på söndag, och bestämma mig om jag vill ha lägenheten imorgon. Var tvungen att kolla på den först. Men jag tar den nog. Det gör jag. Så ska jag köpa soffa och säng. Ett litet bord sen biljetter från Piteå till mig och från mig och tillbaka. Jo, internet ska jag ixa också, och tv. Sen kan jag leva ett normalt liv. Nästa år.

Jag kan säga en miljard gånger att jag vill hem, hem till Piteå. Kommer inte gå nå snabbare iaf. Sen kan jag säga att jag är avis på Sara som snart får sin iphone 4, jag har bara nååågra veckor kvar att vänta.

Nu ska jag försöka klara en jobbig boss i mitt xbox spel. Sen ska jag bara sminka mig, så måste jag sticka till bussen.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg! :)

2010-10-01 @ 21:45:32
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: sara

jag fick min IIIIDDDAAAAGGG :D

2010-10-01 @ 22:49:48
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0