Jag ska åka buss och komma fram väldigt tidigt.

Jag måste klä på mig nu, ordentliga kläder, sen ska jag torka mitt hår och möjligtvis platta det lite, sen kanske jag sätter upp håret. Jag jobbar idag. Kvart i 8 till kvart över 14. Hoppas att dagen går snabbt. Det brukar det göra. imorgon får alla pengar, även jag. Sen jobbar jag kväll i helgen.

Undrar vem mer än jag som jobbar idag, då tänkte jag alltså från min utbildningsgrupp. Jag beställde hur som helst en Iphone 4 igår, en svart sådan. Så nu ska jag bara vänta i några veckor innan jag får den. Har den förhoppningsvis i november / början av december. Men nu måste jag skynda mig lite om jag ska hinna äta också. Min buss går lite innan klockan 7.



Kommentarer
Postat av: Alma =)

vart har du beställt deN? :)

2010-09-23 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0