Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Har just duschat, eller fön ett tag sedan. Kollat igenom facebook och så har jag gjort också. Känner mig halvglad fast samtidigt ledsen för en sak. Men det gör inget. Mest är jag nervös, ska sitta på helt annan plats på jobbet idag, måste höra med Sara om jag antingen kan åka med henne, eller vilken tid hon kommer till jobbet. För jag tänker inte gå dit själv, om jag inte måste.

Sen ska jag tänka extra mycket på en speciell idag, det kan behövas. Så slutar jag tidigt idag, sköönt! Jag slutar 14.15 idag, annars brukar jag sluta 16.30. Nu ska jag gå och börja fixa mig, sen ska jag torka mitt hår.

En gammal bild, måste bara berätta att jag inte kan dricka vanlig Cola längre för att det smakar äckligt. Sen att jag måste köpa örhängen och att jag vill färga håret, Carro ska hjälpa mig välja färg på lördag. Sen så ska jag bara vara allmänt snygg.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin måndag! =)

2010-09-13 @ 06:34:16
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0