Läs inte ens

Det är ju roligt att alltid vara den som folk skriker åt, inte just nu inte. Ofa på jobbet så är det någon som skriker åt mig, men det gör inget, det är mitt jobb så det är okej. Men det är inte okej när jag får skulden för saker som jag inte gjort. Jag blir verkligen irriterad när det händer, utanför jobbet då som sagt. Nu har jag fått skulden för en rätt underlig grej. Jag har förklarat varför jag inte anser mig som skyldig till den saken, jaja nu ska jag lämna det där.

Nu idag har jag gjort en sak som jag verkligen inte gjort på ett bra tag. Jag har nämligen lämnat ut mitt nummer, Rätt lustig historia som ni kanske får höra någon gång senare i livet. Har inte haft så mycket tid över till att skriva här faktiskt. Är mest hemma och lyssnar på  mys musik och drömmer mig bort lite, Livet är alltid mycket bättre i mina drömmar, för där är det inte bara jag och jag har typ finaste lägenheten och fina kläder och ett fint liv! Aja nu ska jag inte alls prata om mina drömmar här, det kan bli för konstigt vid något annat tillfälle, men det här är nog årets mest bortkastade inlägg och jag vill egentligen inte alls publicera det här, men jag gör det iaf. Någon gång måste man ju göra saker man inte vill, så jag kan väl offta mig lite då.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha aaa N är en riktig match maker :D

2010-09-12 @ 10:57:36
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0