Min absoluta favorit

Jag beställde den från Telia, mobilen, the iphone 4 from telia.

Sitter i soffan med en låtrad snurrades i mitt huvud. Kommer inte ihåg från vilken låt den är ifrån. Funderar på att gå ut och gå, men jag tror jag tränar på ett annat sätt ikväll. Jag ska öva mig på att spela lite tv spel. Är på en jobbig bana i Crash twinsanity. Jag fick game over och måste börja om lååångt bak. Jobbigt värre.

Sen imorgon så får jag löön! Hoppas jag iaf. Annars blir jag inte så glad. Jag har saker jag måste köpa, saker som jag måste beställa och folk jag ska ge pengar till. Sen så jobbar jag kväll på Lördag och Söndag. Det ska bli roligt. Mest för att jag jobbar kväll, det är inte så många som ringer en lördag kväll. Kanske någon rolig råttass ringer in till mig.

Säkert inte.

Nu ska jag poppa lite musik och spela, förhoppningsvis så hittar jag låten med den underbara textraden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0