Plans

Nu har jag fått svar på mitt mail, skönt. Nu är jag glad igen. Sen har jag planerat fest på lördag, eller jag har inte planerat det stod en annan för, jag har bara skrivit in det i mitt schema för helgen. Jag lovar att jag får knosa in saker, som på lördag ska jag träffa Carro och hon ska hjälpa mig fixa hårfärg, hinna träffa sandra, boka in Bea och träffa henne också. Äta, träffa mer folk, gun, fixa mig, äta mat. Boooorsta tänderna sen ska jag parta all night long! Söndag, ska jag träffa de som jag inte han träffa Lördag, vara bakis och Camilla ska äta hos oss, jag ska mysa i soffan hemma och kolla film med pappa och systrarna. Sen måndag åker jag hem igen.

Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Hur mår du idag?

2010-09-14 @ 08:50:44
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv: Med mig är det bara bra, vad hittar du på idag då?

2010-09-14 @ 10:50:31
URL: http://emmymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0