Sitter i tshirt på golvet.

Sitter på golvet med färg i håret, mitt hår blev bajskonstigt när jag färgade det först, typ svart/grå/grön aktigt. Så nu har jag en färg med massa rött i. Den heter kastanj. Så det blir förhoppningsvis bra. Återkommer senare ikväll eller imorgon med någon bild. Sen när jag får lön ska det fixas slingor i mitt hår. Sen ska jag spara till min kanske blivande lägenhet. Så ska jag spara så jag kan bjuda ner en person hit ner till mig. Det kommer garanterat att bli roligt.

Imorgon så ska jag jobba, sen är jag ledig onsdag, sen jobbar jag hela helgen. Nu ska jag strax hoppa iväg till duschen och sköja av håret och duscha. Sen ska jag väl fixa håret och sen ska jag bara dega lite innan jag ska sova.

Kommentarer
Postat av: carro

.... är den personen jag?



:D:D::D:D::D::D:D

2010-09-20 @ 22:27:37
URL: http://carrohe.devote.se
Postat av: Sara

Bara du säger till så kan jag hjälpa dig med de där slingorna :D

2010-09-22 @ 13:42:04
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0