This time

Nu ska jag sticka iväg till stan, där ska jag köpa någonting hoppas jag. Sen ska jag köpa godis. Det är ju lördag idag och jag ska jobba kväll. Så att alla får gärna underhålla mig med sms. Så jag klarar mig att vara vaken, för jag kan tänka mig att det inte är så många som kommer att ringa in efter klockan 5. Jag början 20 över 1 sen så slutar jag klockan 10 på kvällen.

Det är första gången som jag jobbar på en kväll och första gången som jag jobbar en helg. Eller egentligen inte, inte om jag räknar med när jag stod i kiosken på piteå summer games för 3 år sedan kanske.

Nä nu ska jag bara fixa en eller två låtar till min mp3 sen ska jag gå in mot stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0