Vad i helsike?

Alltså, mitt jobb är ju att svara i telefon på kundservice, så jag vet lixom vad det går ut på. Så den 3 sep så tackade jag ja till ett erbjudande som jag nu ska ångra, de sa att jag kunde maila, men de har inte svarat på mitt mail, de har lixom haft hela jäkla dagen på sig.. Sen så ringde jag då typ för ett tag sedan då. Tro det eller ej, men då svarar en tjej, välkommen till kundservice du pratar med blablabla, så då sa jag "ja, hej jag vill ångra att jag beställde telefon från er den tredje sep" Sen så hörde jag hur den tjejen holda mig, sen bröts det. Kunde hon inte sagt, jaha okej du ska vi kolla på det.

För jag har ångerrätt kvar till på fredag! Ska jäklat säkert ringa fler gånger, men inte från min mobil inte, tänker inte slösa pengar på dom. Galet vad störande. Vem sätter på hold innan de sagt någonting ?

StupidStupidStupid Företag som inte vet vad en telefon med jätte bra pekskärm är, men jag ska berätta att det inte är en sony ericsson Aino

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

alla tiders här :) händer ikväll?

2010-09-13 @ 17:37:57
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0