Varför kan jag inte tänka på annat

Såg just ett avsnittav sex and the city avsnitt som alltid får mig att tänka på en speciell kompis. En händelse i de avsnittet återspeglar min kompis helt och hållet! Jag har inte sett det avsnittet på jätte länge så nu när jag såg det så fick jag verkligen massa återblickar från dagar från något år tillbaka. Allt var så lätt då. Fast samtidigt var allt så svårt. Men med tiden blev allt såklart svårare och sakerna jag fick höra visste jag inte hur jag skulle reagera på.

Men nog pratat om det. Jag har gått med på att betala 200 någonting i månaden för en telefon och ett abonnemang från telia idag. Jag vet iaf vad jag ska säga om jag inte får som jag vill. Jag har två saker som nog kommer att ge mig någonting som jag vill ha. Det kommer garanterat att funka!

Nu ligger jag i soffan och önskar att jag kunde vara någon annanstans just i kväll, men göra precis samma sak som jag gör nu. Kolla på tv. Det hade varit superbra om det hade varit så. Men om jag känner mig själv rätt så somnar jag nog rätt så snart. Då hamnar jag nog där jag vill vara.

 

Jag och Camill(bert)a i sommras när hon var och hälsade på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0