Dag 5

En bild från någonstans du har varit.



Eftersom att jag inte har vart på nåogt superhäftigt ställe så får det bli en bild från nyköping när jag och mina älskade iceisar var är och tävlade, nog för att det sög och vi kom sist... Sen att planet hem var försenat ungefär en halv evighet. Men det var lika roligt som alltid att hänga runt i en annan stad som är fylld med cheerleaders. Såklart så var det inte jätte roligt hela tiden, som när jag hade badat och insåg att alla mina kläder är inlåsta på rummet och de som har nyckeln inte var i närheten av hotellet... Men så kan det bli ibland.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vackert :)

2011-02-19 @ 10:57:16
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0