Dag 9

Något du varit stolt över de senaste dagarna.

Det är faktiskt någonting så fjantigt att jag har sålt massa på jobbet. Känns jätte bra och det kommer att kännas ännu bättre den 25 nästa månad när jag får pengarna i handen. Dagen idag började skitbra! Sälj, sälj och sälj! Känns jätte roligt! Sen en annan sak som känns otroligt bra är att jag bestämt att jag ska börja ha mer ordning här hemma. Så imorgon när jag är ledig så är det städdag x1000. Har hela garderoben på golvet här i det stora rummet, det är däremot någonting som jag är mindre stolt över.

Så imorgon så blir det vakna rätt tidigt och skutta ner till tvättstugan och tvätta. Sen ska jag städa här hemma och tvätta, diska. Laga mat så att jag nog har till lunch på fredag, och sen fredag så ska jag belöna mig själv med att laga min telefon. Jag ska även köpa någonting nytt och snyggt och direkt den 25 ska jag betala räkningarna, så att jag sen har mina pengar att göra vad jag vill för. Ska bli härligt om jag kommer att kunna köpa någonting nytt!

Vi bara dör så jävla mycket hela tiden, vilket jag kan förstå, dör mins 10 gånger varje dag.


Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

haha eller hur , ja äter de typ 1 gång om månaden >.< xD

2011-02-23 @ 15:47:16
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv:

haha det är tufft men att får bo själv är nog rätt klu :D <3

2011-02-23 @ 15:57:22
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0