Dagen blev bättre än förväntat

Dagen började ju verkligen inte bra kan jag säga. Febern måste ha vart hög för jag frös som ett djur, hjälpte inte hur mycket kläder jag än tog på mig frös gjorde jag iaf. Tog en ipren, åt lite gröt, läste på fb att katten dött. Sen till lidl handla godis och iväg till jobbet.

På jobbet så börjar dagen med en som ville beställa tv, YES! tänkte jag, men så fungerade inte vårat system som jag ville så det blev ingen tv där inte. Sen var det bara problem hela första tiden på jobbet, men så köpte min chef godis till våran grupp, och så började dagen bli lite bättre, sen blev det bara ljusare och ljusare och jag gick och skrattade i stort sett hela vägen hem, det var sjukt soft!

Nu sitter jag hemma lite halvhungrig och funderar på att äta havregryns gröt eller popcorn. Kan ju verkligen säga att det är popcornen som lockar mig mest, så det blir nog popcorn. Eller kanske någon riktig mat, men eftersom att all mat som är lätt att laga är slut så får det nog bli gröt isåfall....

Annars var det någonting annat som jag tänkte skriva, men det har jag glömt redan när jag skrivit "dagen" tror jag iaf. Så här kommer iaf en av de roligaste videosarna på tuben, så om ni har något tips på roliga videos, kommentera gärna för det är inte någonting bra på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0