Felvänd ordning

Nu har jag kommit hem från jobbet! Så nu har jag ätit en morot istället för chipsen som står i påsen på bänken. Så nu är det dax för en snabb shower sen ska jag dra på mig lite andra kläder, sen tänkte jag prommenera in mot stan och sola, sen chrascha mammas place.. men bara kanske. Om hon ville ha hjälp. Och bara om jag får mat. Hamburgare, mmmh...  Gott!

Sen dagen på jobbet idag var rätt softig. Förutom att man får höra rätt otrevliga saker ibland, men det är bara att skratta bort det. Det finns verkligen folk som tror att de kan bete sig hur de vill bara för att de ringer in till kundservice, att de inte är öga mot öga och över telefonen. Jag menar, ingen skulle gå in i en butik och säga till den som står i kassan att den är dummare än tåget för att hon inte kan sänka priset på en tröja? Men tydligen tycker vissa att det går bra när de ringer in.. Folk alltså.

Men iaf, det som har att göra med rubriken då, är att jag duschar först innan jag går och och går, och även solar. Men det är bara för att gör jag det inte nu så kommer det inte bli innan imorgon, för mitt hår tar cplång tid på sig att torka och jag börjar tidigt imorgon. Så det blir bäst såhär!

Det är såhär jag ser ut när någon påpekar att jag är dummare än ett tåg, men jag menar.. Tåg har väl ingen hjärna?

Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

sv;

HAHA chips till middag : o har ja aldrig testat :o xD

2011-02-22 @ 14:51:02
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0