Fucking sluta prata

Galetvad sur jag är idag, inte på bra humör alls, hatisk är vad jag är. Sur på människor som ska vara som änglar, sur på att jag är hungrig och att jag inte orkar äta mat, sur på den där jävla katten bobbo som är någon mästare på någon dum tönt grej. Sen mest av allt kom jag på hur mycket jag verkligen stör mig på folk i Piteå som ska hålla på att säga "gött" De kan inte ens säga det normalt, för där så säger alla "ö" som "e" hellvetes ni kan väl säga något Piteå ord, sluta leka så jävla coola hela tiden, får fucking damp på er, hela jävla högen.

(jag vet att jag nästan kastar sten i glashus, då jag är därifrån själv. Men jag har iaf nästan lärt mig hur man säger "ö")

Sådär. Nu ska jag snart laga lite mat och kanske gå ut och gå en sväng, eller så stannar jag inne och kollar film tillls jag går till jobbet. Något av det i alla fall. Nu blir det att koka makkisar och sen värma köttfärssås, så ska jag äta tills jag döööhr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0