Kände att det behövdes lite nytt!

Nu ska jag börja om. Allt ska vara nytt. Jag ska fixa iordning här hemma, och jag ska ändra på hela mig, njä förresten det senare skippar vi. JAg är smartare än tåget och jag trivs på mitt jobb. Jag älskar alla mina vänner även om ni suger för att ni bor så jäkla utspitt. Men jag ska fixa mysigt här hemma det ska jag. Ska dock höra med mamma om hon kan hjälpa mig lite.

Strax ska jag skutta iväg till jobbet där blir jag kvar till 17.15 typ. Sen blir det att åka hem till mamma och där ska jag äta Palt! Vet ni hur längesen det var eller ? Haha, sen undrar jag hur 17 man förklarar vad palt är, testa. Det är helt sjukt omöjligt!

Sen ska jag fortsätta att drömma mig iväg till ett annat liv där jag gjort andra val och där jag har en drömprins och lever ett lyckligt liv där jag inte behöver fantisera om ett bättre liv medans jag jobbar! Haha, nä så illa är det inte, jag gillar mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Fin header! :) Kram

2011-02-06 @ 20:52:12
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0