Så ovanligt!

Jag är verkligen äckligt trött, men ändå sitter jag här helt vaken på golvet framför datorn och har just startat musiken, snart så blir det att börja plocka kläderna som inte ska tvättas, de ska jag omsorgsfullt vika in i garderroben igen, och be om ursäkt för att jag lämnat dem på golvet... Nej. Enklast vore det att bara kasta in allt. Men jag tappar så lätt bort mina kläder. Sen tänkte jag kanske visa före och efter bilder, men vi får helt enkelt se om jag vågar visa för någon hur det såg ut.

Hemska tider.

Skypade med min älskade familj igår, det gick rätt bra fram tills att min way för söta pappa kom in i bilden, älskade far vad jag saknar dig! Då när jag såg han så började tårarna att sakna rinna ner för mina kinder, det var helt underbart att se dem allihopa, helt underbart! Längtar till slutet av mars gör jag också, då får jag träffa mormor och morfar. Ska bli underbart det med, även om det betyder att jag skippar löningshelgen även i mars. Men det är det värt!

Nu ska jag sätta upp håret, byta tröja och börja städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0